5 تا از مراکز خرید ارزان پاتایا
5 تا از مراکز خرید ارزان پاتایا

5 تا از مراکز خرید ارزان پاتایا

 5Best Shopping in Pattaya

در سفر به پاتایا و لذت بردن از تفریحات متعدد پاتایا شاید قصد این را پیدا کنید که از مراکز خرید پاتایا خرید کنید پس ّبهتر است قبل ان با مراکز خرید پاتایا آشنا شوید. شهر زیبای پاتایا دارای مراکز خرید متعددی می باشد . در این مطلب ما به شما 5 تا از مراکز خرید معروف پاتایا را معرفی می کنیم. البته باید مراقب باشید تا جنس تقلبی به شما نفروشند در تایلند این کار خیلی انجام میشه. در تور تایلند ما شرکت کنید تا سفری خاطره انگیز برای شما رقم بزنیم.

مرکز خرید میموسا

وقتی دارین از جاده ساخومویت رد میشین، غیر ممکنه این مرکز خرید و تفریح رنگارنگ میموسا ، توجهتون رو جلب نکنه.. در میان بناهای تاریخی، آسیاب بادی، کانال ها، و فواره های موزیکال، حدود 300 مغازه وجود داره که به فروش سوغات، لباس، جواهرات و صنایع دستی سنتی می پردازن.. تئاترهای خیابونی و جاذبه های پارک تفریحی فونلاند، یه روز فرامشو نشدنی رو واستون رقم میزنه.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

بازار شبانه پاتایا

بازار شب پاتایا یه سری غرفه های خیابونی که زیر یه سقف فلزی هستن و سیستم تهویه مطبوع داره.. دست فروش ها در این بازار به فروش لباس، سوغاتی، موبایل و سایر لوازم برقی، با بهترین قیمت میپردازن.. قیمت ها شاید چند بات! بالاتر از یه بازار دور افتاده پاتایا باشن، ولی حداقل هم نزدیکه هم سیستم تهویه خوب داره..

http://www.thailand20.com/thailand-tour

بازار شبانه جاده تپاراسیت

بازار شبانه جاده تپاراسیت یکی از بزرگترین و محبوب ترین بازارهای محلی، در بین گردشگر ها و اهالی پاتایا هستش.. انواع لباس، جواهرات، موبایل، لوازم آرایشی، اسباب بازی، سوغات و غذای تایلندی توی این بازار آخر هفته پیدا میشه.. همونطور که از یه بازار خیابونی انتظار میره، بیشتر لباس ها ارزان هستن که البته اصل هم نیس.. اگه یه کم اصرار کنین، ارزون تر هم میتونین بخرینشون..

http://www.thailand20.com/thailand-tour

مرکز خرید مایک

توی مرکز خرید مایک ، هم مث مراکز خرید بزرگ ، سیستم تهویه مطبوع  و هم مث مراکز خرید خیابونی ، قیمت های مناسبی داره.. توی مغازه های این مرکز خرید ، برندهایی مث نایک، پیر کاردین، میبیلین به فروش میرسه.. این مجتمع جون میده واسه خرید سوغات.. چند تا غذاخوری ارزون و سنتی هم داره.. یه استخر روی پشت بام این مجتمع خرید هست که البته هزینه کمی داره..

http://www.thailand20.com/thailand-tour

مرکز خرید سنترال سنتر پاتایا

مرکز خرید سنترال سنتر پاتایا، یه مرکز خرید رنگارنگه که 130 تا مغازه داره و با درختای سر سبز احاطه شده.. اینجا یه سوپر مارکت بزرگ هم داره که به لطف اون بهش " بازار بیگ سی شمال " هم میگن.. جواهرات، لوازم جانبی، لوازم برقی، توی مغازه هاش به فروش میرسه و قیمت هاش خیلی ارزونه..

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مراکز خرید پاتایا,مراکز خرید تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی